V tomto měsíci jsme byli více jak týden spojeni s MŠ I., což nás učilo, jak pomoci mladším dětem, jak je vést na vycházce a jak mohou být úkoly jednoduché a těžší pro předškoláky.
Téma bylo ovoce a zelenina a v druhé polovině "Co je v lese?". V rámci těchto témat jsme kladli důraz na praktické zkušenosti, tudíž ochutnávky ovoce a častější vycházky přímo do lesa.
Počítali jsme víčka a pohrabali školní zahradu.
Děti zvládly pracovní listy, naučily se písně s ovocnou a lesní tématikou. Začali jsme využívat více naší tabuli, na kterou zvládáme dělat uvolňovací cviky i grafomotiku. Vytvořili jsme papírové mrkve, lesní bedýnku s kůrou, mechem, lišejníkem, houbami, šiškami a listy z různých stromů. Houbová úroda byla tento měsíc velmi hojná a některé děti překvapily znalostí lesních hub.
V rámci ranních kroužků jsme poznávali počáteční písmeno ve slově.
Předškolní děti také začaly plnit úkoly do svých sešitů, kde jako první úkol bylo trénování podpisu.