AKTUALITY

  • 30.1.2018

    Tematická zpráva – Rozvoj přírodovědné gramotnosti ve školním roce 2016/2017

    Česká školní inspekce zveřejňuje tematickou zprávu Rozvoj přírodovědné gramotnosti na základních a středních školách ve školním roce 2016/2017.

  • 11.1.2018

    Poslanci projednali výroční zprávu České školní inspekce

    Ve čtvrtek 11. ledna 2018 představil ústřední školní inspektor Tomáš Zatloukal členům Výboru pro vědu, vzdělání, kulturu, mládež a tělovýchovu Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR hlavní zjištění, závěry a doporučení obsažené ve výroční zprávě České školní inspekce za školní rok 2016/2017.

  • 4.1.2018

    Inspirace pro zkvalitňování výuky přírodovědných předmětů a matematiky – vzdělávání pedagogů

    Česká školní inspekce připravila pro učitele základních a středních škol specifický vzdělávací program zaměřený na využití didaktického potenciálu uvolněných úloh z mezinárodního šetření PISA. Cílem vzdělávacího programu není rozebírat metodologické či teoretické aspekty mezinárodního šetření PISA, ale nabídnout pedagogům možnost hlouběji porozumět záměrům a konstrukci používaných testových úloh, a poskytnout jim tak určitý metodický návod, konkrétní tematické příklady a inspiraci pro práci s úlohami přímo ve výuce. Účastníci vzdělávacího programu se zároveň naučí pracovat s inspekčním systémem elektronického testování InspIS SET, především v modulu školního testování.

  • 12.12.2017

    Informační bulletin České školní inspekce

    Česká školní inspekce zveřejňuje informační bulletin.

  • 5.12.2017

    Mezinárodní šetření PIRLS 2016 - Národní zpráva

    Česká školní inspekce zveřejňuje národní zprávu z mezinárodního šetření PIRLS 2016 zaměřeného na čtenářskou gramotnost žáků 4. ročníku základní školy.

» Zobrazit všechny články z rubriky

Výběrové zjišťování výsledků žáků 5. a 9. tříd ZŠ – závěrečná zpráva

Česká školní inspekce zveřejňuje závěrečnou zprávu se souhrnnými výsledky testování žáků 5. a 9. ročníků ZŠ a odpovídajících ročníků víceletých gymnázií, které bylo realizováno v květnu 2017. Součástí dokumentu jsou také analýzy výsledků i zjištění z učitelských a žákovských dotazníků.

Stručné shrnutí naleznete -zde-.

Závěrečná zpráva ve formátu elektronické publikace je k dispozici -zde-, ke stažení v pdf -zde-.